درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20410صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 6 دی 1394 - 16:34
بیانیه پایانی دوازدهمین کنفرانـس بین المللی روابط عمومی ایران
شرکت کنندگان کنفرانس از مسئولان انتظار دارند نسبت به تقویت جایگاه روابط عمومی ها در سازمان های دولتی منجمله استانداری ها بیش از پیش اهتمام ورزیده و از تصمیمات تنزل جویانه این دستگاه مهم ارتباطی جدا اجتناب نمایند؛ چون در شرایط فعلی تنزل جایگاه روابط عمومی با توجه به ماموریت های آن هیچ گاه به صلاح نبوده و نخواهد بود.
  

به نام خدا
بیانیه دوازدهمین کنفرانـس بین المللی روابط عمومی ایران


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خداوند متعال را شاکریم که این توفیق را به همة ما عطا کرده است که دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را همچون سال های گذشته با مشارکت، حمایت و همکاری وسیع خانواده بزرگ روابط عمومی برگزار می کنیم.


و درود بی پایان بر پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) که پیامبر رحمت، عزت، راستی و درستی است که دوازدهمین کنفرانس مقارن ولادت با سعادت آن پیامبر مهربانی ها و نیز ولادت امام بزرگوار حضرت امام صادق (ع)، رئیس مکتب شیعه و هفته وحدت برگزار می شود.


و سلام بر آخرین بازماندة امامت، امام عصر و حجت خداوند بر زمین، حضرت حجت بن الحسن (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و درود به روان پاک همة شهیدان به ویژه شهیدان انقلاب اسلامی و در سرلوحة آنان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران.


دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و در شرایط پیشرفت های کشور در سایه هدایت رهبری عظیم الشأن انقلاب و نیز تلاش و استقامت دولت تدبیر و امید برای سربلندی ایران اسلامی در عرصه های جهانی برگزار می شود.


برگزاری دوازدهمین کنفرانس روابط عمومی، با تجربه های طولانی که حاصل همکاری و مشارکت وسیع استادان، محققان، مدیران، کارگزاران و همه حامیان و شرکت کنندگان در این کنفرانس است، بیانگر توانمندی، استقامت، بصیرت، هوشمندی و تعهد تک تک اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی ها است که همچنان بر تحقق عملی اخلاق اسلامی- ایرانی، مسئولیت پذیری و خدمت خالصانه به مردم متعهد می باشند.


با گذشت دوازده سال از عمر این کنفرانس، اکنون می توان گفت که دست یابی به «نظریه روابط عمومی اسلامی ـ ایرانی» با داشتن تجربه های علمی و عملی بیش از هر زمان دیگر امکان پذیر شده است.
دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با شعار « مسئولیت اجتماعی و آینده پژوهی روابط عمومی» و با مشارکت و همکاری دانشگاه های مختلف، سازمان ها و نهادهای مرتبط، استادان، پژوهشگران، مدیران، کارگزاران و علاقه مندان به این حوزه مهم ارتباطی، در صدد است همگام با تحقق الگوی پیشرفت اسلامی ـ ایرانی در دهه چهارم و دهه های بعد انقلاب اسلامی، نگاهی گسترده تر و فراتر به تحولات جهانی در این حوزه مهم ارتباطی انداخته و چشم انداز جایگاه ایران اسلامی را در این زمینه مورد تثبیت قرار دهد.


امید اینکه این کنفرانس توانسته باشد در راستای این آرمان بزرگ، با بصیرت و تدبیر کامل در ایجاد شرایط فرهنگی، اخلاقی، انسانی و در حقیقت همة آنچه که در اصول اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است، در ایجاد محیط أمن، فرهنگ ساز، هویت محور، دین پرور و اخلاق مدار در بکارگیری حوزه های مختلف مربوط به روابط عمومی گام بردارد و در فرایند تعالی جامعه اسلامی ایران سهیم باشد.


ما شرکت کنندگان در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، ضمن قدرشناسی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس و تاکید بر ضرورت ادامه کنفرانس های علمی و تخصصی با معیارهای جهانی، اجرای کامل مفاد این بیانیه که زمینه ساز ارتقاء و اعتلای روابط عمومی ایران می باشد را خواستاریم.


(1) تعهد به همدلی و همزبانی در کلیة سطوح کشور، ضامن تحقق برنامه های «پیشرفت اسلامی – ایرانی»، «اقتصاد مقاومتی»، «مدیریت جهادی»، و «توسعه پایدار» می باشد.


(2) توجه به شرایط کنونی کشور به ویژه در حوزه ارتباطات جهانی، ضرورت توجه به آینده نگری و آینده پژوهی را برای دست یابی به آینده ای درخشان، امنیت پایدار، تعامل آگاهانه و گسترش تعاون و همدلی در سطح کشور، منطقه و جهان را مورد تاکید قرار
می دهد.
(3) فهم عمیق مسئولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی همراه با مسئولیت پذیری آگاهانه برای گسترش اخلاق ارتباطی، صداقت در وجهه سازی، مردم مداری، شفاف سازی در اطلاع رسانی و خدمت رسانی صادقانه به عموم مردم، وظیفة همه اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی است.


(4) التزام به معیارهای اخلاق اسلامی برای برقراری و گسترش ارتباطات مبتنی بر ایمان، اعتماد، صداقت و برابری در کلیه سطوح مدیریتی و تشکیلاتی سازمان های روابط عمومی در سطح کشور مورد تاکید می باشد.


(5) بکارگیری مناسب و مفید شبکه های اجتماعی همراه با مسئولیت پذیری برای ایجاد فضای سالم ارتباطی، محتوای مفید، ارتباطات مؤثر، اخلاق مدار و فرهنگ ساز یک ضرورت اجتماعی و یک برنامه ای آینده نگر است.


(6) فرایند ایجاد اعتمادسازی میان مردم و کلیه سازمان ها در سطح کشور مستلزم توجه جدی و عمیق به آموزش های نظری و عملی مطلوب، تبادل تجربه های مفید، توجه به نیازهای اساسی، ایجاد فضای تبلیغاتی اخلاق مدار، و صداقت در ارایه خدمات مؤثر می باشد.


(7) همکاری روابط عمومی ها و رسانه ها در کلیه زمینه ها، نه تنها باید به یک جریان مداوم، فعال و گسترده تبدیل شود، بلکه باید از هر گونه سیاه نمایی، غرض ورزی، تفرقه و اختلاف، بزرگ نمایی دروغین و اغفال جامعه با نشر محتوای غیرصادقانه به دور باشد.


(8) تقویت هویت اسلامی- ایرانی، در سطح کشور، منطقه و جهان نیازمند فهم عمیق، تجربه دانش بنیان، و عمل متعهدانه است که می تواند در بهترین وجه آن در شیوه های ارتباطی سالم و اقدام آگانة روابط عمومی ها در سطح کشور و جهان صورت گیرد.


در پایان شرکت کنندگان کنفرانس از مسئولان انتظار دارند نسبت به تقویت جایگاه روابط عمومی ها در سازمان های دولتی منجمله استانداری ها بیش از پیش اهتمام ورزیده و از تصمیمات تنزل جویانه این دستگاه مهم ارتباطی جدا اجتناب نمایند؛ چون در شرایط فعلی تنزل جایگاه روابط عمومی با توجه به ماموریت های آن هیچ گاه به صلاح نبوده و نخواهد بود.


شرکت کنندگان
دوازدهمین کنفرانـس بین المللی روابط عمومی ایران
ششم دی ماه 1392

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد